Teaming Up

Projekta nosaukums

Teaming Up

Projekta mērķis un uzdevumi

Projekta mērķis ir vairot jaunatnes potenciālu, atbalstīt starptautisku jaunatnes biznesa komandu veidošanos un vairot jauniešu pārliecību un prasmes uzņēmējdarbībā. Tas veicinās pārrobežu pieeju jauniešu domāšanā, kas šobrīd un nākotnē padarīs Centrālā Baltijas jūras reģionu uzņēmējspējīgāku un radīs tajā eksportspējīgus produktus un jaunuzņēmumus.

Izaicinājumi, ko projekts risina

Veicināta jauniešu iesaiste mācību uzņēmumu kustībā un izpratne par uzņēmējdarbības uzsākšanu.

Projekta numurs

CB902

Projekta programma

Projekts tiek īstenots Centrālā Baltijas jūras reģiona pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam ietvaros

Ieviešanas periods

01.06.2020. – 30.05.2022. (24 mēneši)

Kopējais budžets, t.sk. no tā granta daļa

24 mēneši

VAA budžets, t.sk. no tā granta daļa

Projekta kopējais budžets ir 538 966,29 eiro, no kuriem 434 647,86 eiro ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums.

Projekta aktivitātes

  • Starptautisku mācību uzņēmumu izveidošana;
  • Vietējie tīklošanās pasākumi projektu partneru organizācijās;
  • Izstrādāta programmas “Teaming UP” metodoloģija;
  • Komandu konsultācijas ar starptautiski atzītiem uzņēmējdarbības mentoriem;
  • 8 tiešsaistes nodarbības un viena treniņnometne (norisinājās tiešsaistē 2021. g. februārī)
    • Nodarbības Teaming Up kopienas stiprināšanai un starptautisko skolēnu biznesa komandu biznesa ideju atbalstam;
    • Klienta profils un mārketings;
    • Produkta attīstīšana un dizains;
    • Finanšu plānošana;
    • Digitālais mārketings un e-komercija;
    • Kā pičot savu biznesa ideju;
  • Pasākums ideju prezentēšanai investoriem un noslēguma konference;
  • “Teaming UP” programmas ilgtspējas plāna izstrāde;

Projekta rezultāti

  • Nodibināti 12 starptautiski mācību uzņēmumi;
  • Programmā iesaistīti vairāk kā 60 jaunieši mācību uzņēmumos un vairāk kā 120 jaunieši starptautiskajo pasākumos;
  • Izstrādāta programmas “Teaming UP” metodoloģija;
  • Mācību uzņēmumiem un projektu partneru skolēniem noorganizēts 1 biznesa treniņš, 1 starptautisks komandu veidošanas pasākums, 3 lokālie projekta iepazīšanās pasākumi, 8 tiešsaistes nodarbības, 3 iedvesmojošas ekskursijas pie vietējiem uzņēmējiem (katrā projekta dalībvalstī 1);
  • Skolēni kopā ar mentoriem piedalījušies 3 mentoru ātrajos randiņos (speed-dating);
  • Mācību uzņēmumu skolēni piedalījušies radošā prototipu izstrādes darbnīcā Koprades darbnīcā jeb Makerspace;
  • Mācību uzņēmumi ir piedalījušies  prezentēšanas prasmju attīstīšanas pasākumā (pitching preparation);
  • 11 mācību uzņēmumu pārstāvji savas uzņēmumu idejas prezentējuši reāliem investoriem investoru pārliecināšanas pasākumā (investors pitch);
  • Izstrādāts “Teaming UP” programmas ilgtspējas plāns.

SAISTĪTIE RAKSTI

Scroll to Top